nepracuje mi applications/x-java-vm v mozille (woody stable)

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Červenec 1 07:41:55 CEST 2003

Petr's mailing list napsal(a):
> Dobry den,
>
> chtel jsem se zeptat na vec, ktera mi neni zcela jasna. V ebance mi
> funguje v uctu java-script i java-aplet. Kdyz si spoustim ICQ pres
> go.icq.com objevuje se mi, ze nemam plugin tohoto typu
> applications/x-java-vm. Zkousel jsem se divat dselectem v debianu, zda
> mam nainstalovanou javu. Mam nainstalovanu java-common. Copak to ten
> linux po me jeste chce za plugin? Googloval jsem a moc jsem se toho
> nedozvedel. Co to je plugin applications/x-java-vm pro mozillu?
> Petr

Podivejte se do adresare plugins ($MOZILLA_DIR/plugins), mel byste tam
mit soubor libjavaplugin_oji.so a tento soubor je linkem na
$JAVA_HOME/jre/plugin/i386/ns610/libjavaplugin_oji.so. Nekopirujte jej,
musi to byt link...

PS. nevim presne, co obsahuje java-common, ale potrebujete alespon JRE javy.

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz