nepracuje mi applications/x-java-vm v mozille (woody stable)

Petr's mailing list lists na seznam.cz
Úterý Červenec 1 07:29:10 CEST 2003

Dobry den,

chtel jsem se zeptat na vec, ktera mi neni zcela jasna. V ebance mi
funguje v uctu java-script i java-aplet. Kdyz si spoustim ICQ pres
go.icq.com objevuje se mi, ze nemam plugin tohoto typu
applications/x-java-vm. Zkousel jsem se divat dselectem v debianu, zda
mam nainstalovanou javu. Mam nainstalovanu java-common. Copak to ten
linux po me jeste chce za plugin? Googloval jsem a moc jsem se toho
nedozvedel. Co to je plugin applications/x-java-vm pro mozillu?
Petr