instalace distibuce na notebook bez CD-ROM

Petr's mailing list lists na seznam.cz
Úterý Červenec 1 08:00:52 CEST 2003

Dobry den,

rad bych vam doporucil spise nejakou jinou uz zkompilovanou distribuci
nez gentoo. Mam pro to nekolik varovani:
1) kompilace bude pomala. Budete muset byt trpelivy, nez to P133 vsechno
prechrousta.
2) muze se vam stat, jako mne, ze vam dojde misto na hdd. Zkousel
jsem gentoo kompilovat taky na "malem" disku (lehce pres 1GB). Pri
kompilaci ruznych programu, jako jsou X-ka, mozilla, kernel (i kdyz je
kompilujete postupne) se docela rychle naplnuje tmp adresar a tim i
misto na disku. Muze se stat, ze budete mit pro kompilaci nedostatek
mista na disku, jako ja.

To jsou me zkusenosti. Tim nerikam,ze gentoo je spatny. Naopak je dobry,
jako vsechny distribuce. Kazdemu sedne neco jineho.

s pozdravem

Petr