Kylix a RedHat 8.0

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Úterý Červenec 1 08:03:45 CEST 2003

From: <mstevlik na gamo.sk>

> Hi Kylixti
> Mam take 2 male problemy s Kylix3 pod RedHat 8.0
> 1. Ak si nastvim vlastny Desktop, tak okno kde pisem zdojak sa mi pod
> Gnome vzdy posuva dohora a dolava, pri kazdom spusteni Kylixu alebo pri
> navrate zo spustenej aplikacie opad do IDE (v KDE bez problemov)
> 2. v KDE mi zase nechce fungovat klavesa Ctrl resp jej kombinacie Ctrl+F9,
> Ctrl+F12 a v Gnome to funguje
> Nieze by tie problemy boli zavazne, len ma obcas rozculuju
> Viete mi poradit co stym?

Dobry den,

s prvnim problemem jsem se nesetkal, Gnome nepouzivam ;-)

Klavesy CTRL+F9 a CTRL+F12 nefunguji v KDE ani me. Myslim ze je to tim, ze
treba CTRL+F1 ... F4 je defaultne nastaveno na prepinani pracovnich ploch a
zbytek eFek to
nechava rezervovano pro dalsi pripadne pracovni plochy.
Vyresil jsem to upravou toolbaru ,nebo jak se to jmenuje, v Kylixu. Pro
program reset, run, compile tam
mam dane ikony. Sice to neni ono brat porad do ruky mys ale zvykam si.

Preji pekny den!

Petr