(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Červenec 1 09:49:06 CEST 2003

	Vase obstrukce mne vazne dojimaji... pravnicky/licencne vzato
mate zrejme skutecne pravdu - zamyslete se ale, proc je kolem nas
spousta velmi kvalitniho GNU GPL software - to totiz nevyrostlo samo ze
dne na den, ale prave uplatnovanim zakladnich pravidel.... a sam byste
ho rad vyuzil...

	Ja jsem take spise z komercni sfery a potrebuju vydelat Love (a
za vodou nejsem, aby mi to financne bylo uplne putna a hlasal pismo
svate...), ale plne chapu a stavim se za tu obrovskou dobrovolnou praci
a opravdu mi jde krkem, kdyz nektere firmy chteji naprosto bez pricineni
pouze sklizet plody (love) za praci nekoho, kdo jim k tomu nedal zadne
svoleni...

	Kdyz uz delate close-source program, je problem si implementovat
i tu funkcnost v te knihovne? (ano stoji to cas, penize, zdrzuje vyvoj,
je treba vice sil atd. atd.) Vo vo vo tom to je...

PS: Jsme stale u piva, zrejme uz nekolikateho, takze bez servitku rikame
sve nazory (nad kteryma muzeme diskutovat dale), oki?