(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 1 09:57:15 CEST 2003

Dne út 1. července 2003 09:49 jste napsal(a):

> 	Ja jsem take spise z komercni sfery a potrebuju vydelat Love (a
> za vodou nejsem, aby mi to financne bylo uplne putna a hlasal pismo
> svate...), ale plne chapu a stavim se za tu obrovskou dobrovolnou praci
> a opravdu mi jde krkem, kdyz nektere firmy chteji naprosto bez pricineni
> pouze sklizet plody (love) za praci nekoho, kdo jim k tomu nedal zadne
> svoleni...
>
> 	Kdyz uz delate close-source program, je problem si implementovat
> i tu funkcnost v te knihovne? (ano stoji to cas, penize, zdrzuje vyvoj,
> je treba vice sil atd. atd.) Vo vo vo tom to je...

A nebylo by rozumější dovolit se toho autora, že by se mi líbylo použít část
toho a toho programu ve svém negpl programu zda by jsme se nedohodly ?

Myslím že v tomto by nebyl žádný problém, a pokud bych dostatečně vydělal na
tom programu mohl bych i nějaké ty love poskytnout i tomu autoru a tím
podpořit jeho tj GPL .

> PS: Jsme stale u piva, zrejme uz nekolikateho, takze bez servitku rikame
> sve nazory (nad kteryma muzeme diskutovat dale), oki?

PS. Jinak myslím že tento a podobné příspěvky patří spíše do talk na linux.cz .

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |