Novy mailman 2.1 v RH9 a problem s archivy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 1 12:59:05 CEST 2003

On Tue, 1 Jul 2003, Peter Mann wrote:

> a nie je toto nahodou zalezitostou prezeraca? uz som zazil podobny
> pripad s nejakou inou aplikaciou (nie s mailmanom)

Ne - co jsem vyzkoumal, tak je to problem toho cgi skriptu archive
v mailmanu. V adresari archivu ma dva soubory .txt a txt.gz dava ten
cisty text (nebo online rozbaluje ten gzip) ale tvari se ze to bude
soubor .txt.gz . Kdyz zkusim jen www klient a apache bez ucasti toho
cgi skriptu, tak je vse normalni.