Novy mailman 2.1 v RH9 a problem s archivy

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červenec 2 16:16:40 CEST 2003

Dne Tue, Jul 01, 2003 at 12:14:12PM +0200, Petr Simek napsal:

> pouzival jsem na RH6.2 mailman 2.0.x a interni archivovani do privatniho
> archivu. Zadny zazrak to nebyl ale slo to. Nyni jsem upgradoval na RH9
> a mailman 2.1 . Vse se zda byt lepsi jen ty archivy nic moc. Mam zapnute
> vytvareni archivu jako mbox i html . Kdyz si chci stahnout archiv jako
> mbox , tak se mi nabizi gzipnuty, ale kdyz si ho stahnu tak mam u jmena
> souboru priponu txt.gz ale uvnitr je cisty text. Nevite jak to spravit
> aby se to ukladalo spravne ?

To dekomprimuje mozilla on the fly ne?

> Dalsi vec jsou prilohy - driv byly mime prilohy ponechany uvnitr zprav,
> nyni jsou vyextrahovany, ulozeny do zvlastniho adresare a do tela zpravy
> co je v archivu je na ne udelan http odkaz. Je u nej ale zmrsena pripona,
> takze napr rtf soubor ma koncovku bin. Nevite zda to jde nejak vyresit ?
> Nejlip tyhle nove ficury vypnout a mit to postaru a nebo aspon aby po
> stahnuti toho souboru pres ten odkaz byla ta koncovka spravne ?

Koncovka neni spravne umyslne, aby si lidi nezavirovavali pocitace soubory z
archivu. Da se najit patricny radek v hypermailu a zakomentovat ho. nicmene
lepsi je rozchodit si misto interniho hypermailu treba MHonArc, ktery je
prece jen o generaci dale.

zdravim
dan