Kylix a RedHat 8.0

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Úterý Červenec 1 21:45:09 CEST 2003

Petr Hložek wrote:
> From: <mstevlik na gamo.sk>

da se to odstranit volbou ve spravci oken (ja mam SawFish a nekdo to tam je
jako umistovani novych oken, proste pohledat), ted jsem se dival melo by to
byt v konfiguraci Sawfishe, window placement, postupne vypinat (myslim, ze
je to napsane i v README u Kylixe)

> treba CTRL+F1 ... F4 je defaultne nastaveno na prepinani pracovnich ploch a
> zbytek eFek to
> nechava rezervovano pro dalsi pripadne pracovni plochy.
da se to nastavit v klavesovych zkratkach, delal jsem to.
Melo by to byt Ovladaci centrum KDE, Vzhled a chovani, Klavesove zkratky.
Jelikoz to mam vypnute tak nevim kde presne, ale asi druha zalozka.

> Vyresil jsem to upravou toolbaru ,nebo jak se to jmenuje, v Kylixu. Pro
> program reset, run, compile tam
> mam dane ikony. Sice to neni ono brat porad do ruky mys ale zvykam si.

to je pekne hloupe, zvlast kdyz CTRL+F9 je kompile atd.

> Preji pekny den!
Co vsichni ted resi kylix, ze by to bylo k vuli memu Seksi Commanderu?
Tak moc si zas fandit nebudu :-P

> Petr

Radek