Tape blocks

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Středa Červenec 2 08:37:10 CEST 2003

Dobry den,
mam DDS4 paskovou mechaniku (pasky 20/40), na kterou zalohuji dumpem. Po
skonceni napise spoustu veci, ale po precteni nize uvedene radky jsem si
uvedomil, ze nemam kontrolu nad volnym mistem na pasce.

DUMP: 16199480 tape blocks (15819.80MB) on 1 volume(s)

Vi nekdo, kolik je tam vlastne bloku? Pak bych se mohl pripravit na to, ze
se mi to po prekroceni urciteho mnozstvi dat na tu pasku nevejde a budu
muset komprimovat, coz nyni nedelam. Zadnym z parametru prikazu mt se to
nedozvim (alespon se mi to nepovedlo)
Dekuji za informace
Jan Volesak