VYRIESENE: miesto vypnutia reboot

ikino ikino na stonline.sk
Středa Červenec 9 08:23:14 CEST 2003

vcera vecer som si nahraval Ally McBeal a musel som si nastavit budik
ked to skonci aby som vypol komp. uz ma to stve, ze sa mi pri vypnuti
rebootne.

boli tu nazory, ze to koli sietovke. tie som neskusal v podstate vybrat.
dalej tu bol nazor, ze to robi nejaka volba v biose. v power managamente
som skusal vsetko menit, nic nepomahalo.

dnes rano som isiel do biosu a uplne inde (award bios), kde som uz
zabudol, tusim integrated peripherals, volbu "Hardware Reset Control".
mal som tam enabled. skusil som dat disablet, nabootil, dal poweroff...
a hla, pocitac sa vypol.

HURAAAAAAAAAAAAA

tak ak by mal niekto taky problem, nech skusi toto...
aj tak by ma ale zaujimalo, preco windoze vedia vypnut a linux resetne.