Cyrus-imap ?

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Středa Červenec 2 18:10:06 CEST 2003

> No normalne zalozit usera v sasldb a pak v cyradm
udelate adresare pro
> prislusneho usera nejak jako md user.INBOX to snad neni
problem.

>   Dan

No sasldb mi píše ve /var/log/messages , že nemůže najít.
Ale myslím, že si jednotlivé uživatele (usery) vytváří
jinde sám. Když následujícími příkazy: (cm=createmailbox)
cm user.uziv1.inbox
cm user.uziv1.outbox
cm user.uziv1.sent
cm user.uziv1.drafts
cm user.uziv1.recycle
nadefinuju složky, pak ve /var/spool/imap/ mám:
/user/uziv1/inbox, outbox, sent, ..., recycle

a totéž pro uziv2:
cm user.uziv2inbox
cm user.uziv2.outbox
cm user.uziv2.sent
cm user.uziv2.drafts
cm user.uziv2.recycle

dostanu
/user/uziv2/inbox, outbox, sent, ..., recycle

Když se ale na imap server přihlásím z MS OE, pod jménem
uziv1, pak je uspořádání následující:
imap.mojedomena.cz
podsložka Došlá pošta a v ní teprv podsložky inbox,
outbox, .., recycle
No a totéž když se přihlásím jako uziv2.

Dá se tohle nějak zlepšit? Může na to mít vliv ten sasldb?

Jak se pak nastaví v imapu pravidla, že odeslaná pošta
půjde do sent, smazaná do recycle atd?

Předem dík za cokoli