Cyrus-imap ?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červenec 2 19:00:02 CEST 2003

Dne Wed, Jul 02, 2003 at 06:10:06PM +0200, Lukáš Matela napsal:

> No sasldb mi píše ve /var/log/messages , že nemůže najít.

No asi nemate ani jednoho uzivatele zalozeneho v saslu.

> a totéž pro uziv2:
> cm user.uziv2inbox

tohle je podle me blbe, inbox se delal takle:

cm user.jmeno

a tim vzniknul inbox, nijak se nevypisuje.

> Když se ale na imap server přihlásím z MS OE, pod jménem
> uziv1, pak je uspořádání následující:
> imap.mojedomena.cz
> podsložka Došlá pošta a v ní teprv podsložky inbox,
> outbox, .., recycle
> No a totéž když se přihlásím jako uziv2.
>
> Dá se tohle nějak zlepšit? Může na to mít vliv ten sasldb?

Muzete se i outlooku nastavit namespace nebo prefix na INBOX. (ta tecka je
dulezita), ale prijdete o moznost divat se do schranek jinych uzivatelu.

> Jak se pak nastaví v imapu pravidla, že odeslaná pošta
> půjde do sent, smazaná do recycle atd?

To je starost klienta, ten si to musi udelat sam (outlook to vetsinou umi).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.