Novy mailman 2.1 v RH9 a problem s archivy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 2 20:13:23 CEST 2003

On Wed, 2 Jul 2003, Dan Ohnesorg wrote:

> To dekomprimuje mozilla on the fly ne?

Ne kdyz ten soubor stahnu bez ucasti mailmana (jen http server a www
klient) tak je to OK.

> Koncovka neni spravne umyslne, aby si lidi nezavirovavali pocitace soubory z
> archivu. Da se najit patricny radek v hypermailu a zakomentovat ho. nicmene

Nemohl by jste mne blize navest kde hledat ten radek ?

> lepsi je rozchodit si misto interniho hypermailu treba MHonArc, ktery je
> prece jen o generaci dale.

Je, ale myslim ze tam bude problem s privatnim pristupem, ja provozuju
vetsinu listu privatnich s pristupem do archivu pouze pro cleny a mailman
zaridi to omezeni pristupu. To by s MHonArc-em asi bez uprav neslo...