Postfix + IMAP

=?8859_2?B?THVr4bkg?=Matela linux na vemat.cz
Středa Červenec 2 20:23:57 CEST 2003

> Do /etc/postfix/master.cf přidáš:
>
> maidrop   unix  -  n  n  -    -       pipe
> flags=R user=vmail argv=/usr/bin/maildrop -d
${recipient}

> jinak podrobnosti viz RedHat 7.1 + Postfix + Courier
> Maildrop + Courier IMAP howto by Robin Whittle.

http://www.firstpr.com.au/web-mail/RH71-Postfix-Courier-Maildrop-IMAP/

Moc dík za odpověď. Ten dokument už jsem viděl a dokonce
ho mám v "záložkách". Ale nejsem z něj dvakrát moudrý.
Není dostatečné použít pro filtrovací pravidla jenom
postfix a předávat přímo imap serveru?
Co vlastně udělá v /etc/postfix/master.cf ten výše popsaný
řádek? (Řadím se spíš mezi začátečníky, takže se přiznám,
že mi ten řádek nic neříká.)
Budu rád za každý další nápad nebo radu.

Lukáš Matela