MRTG a statistiky

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Středa Červenec 2 20:29:10 CEST 2003

-----Original Message-----
From: Jirka Kubík [mailto:linux na mukt.cz]
Sent: Wednesday, July 02, 2003 8:28 PM
To: 'linux na linux.cz'
Subject: RE: MRTG a statistiky

Ahoj ...

Ja jsem resil uplne stejny problem a nakonec jsem to vyresil vlastnim
pravidlem v IPTABLES a jednoduchym perl scriptem poustenym v CRONu 1x za
24 hodin. Provede se odecet, zapise do logu a zresetuji se iptables.

To co hazi do sveho logu MRTG podle me neni na tohle pouzitelne. Mozna
se pletu /dost pravdepodobne :-)/ ale podle me tam vubec nezapisuje to
co vy potrebujete, ale jen aktualni hodnoty vytizeni sledovane linky.

Jirka