META: E-maily mimo zaměření konference

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červenec 2 22:01:35 CEST 2003

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/191463.html
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/185105.html

> Navrh, ktery na prostem uvazeni i jen jednoho jedineho umoznuje vyrazovat
> lidi z konference neni mozne akceptovat.

Ale nyní je situace stejná, ne? Když se správce rozhodne, že někoho
vyřadí, tak ho vyřadí. Nebo jsem možná něco nepochopil. :-)

> Ondrej Koala Vacha

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Ako vraví klasik, RTFM is OK, if you tell me, where in TFM should
I R. :-)"       -- Stanislav Meduna