META: E-maily mimo zaměření konference

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červenec 2 22:35:38 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 10:36:31AM +0200, Jan Kasprzak wrote:

> 	Samozrejme, kazdy mi muze pomoci v tom, ze bude pisatele
> prispevku na off-topic upozornovat sam. Ale pozor - cinte tak vyhradne
> osobnim mailem (pripadne s Cc: linux-owner) - _nikoliv_ do konference.
> A druhe pravidlo - omezte se s upozornenim na _jednoznacne_ off-topic
> prispevky - aspon trochu sporne veci ignorujte a pripadne prenechte mne.

Jenže, když tomu hříšníkovi napíše pár lidí, že je to offtopic, tak si
řekne, že to jsou jenom nějací šašci, a bude na to kašlat. Když ho
vyhodíš, tak se k tomu bude stavět jinak. Navíc, jak zde někdo poznamenal,
upozorňovat na offtopic je v rozporu s Meta-FAQ. Nevidím nic špatného na
tom, kdybys pisatele jednoznačných offtopic vyhodil. Vždyť přeci
jednoznačně porušují Meta-FAQ. Prostě mi pouhé upozornění na offtopic
(i když je od správce) připadá příliš benevolentní.

> -Y.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I do not steal MS software. It is not worth it."       -- Pavel Kaňkovský