hromadny utok?

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Čtvrtek Červenec 3 12:20:18 CEST 2003

Povedenej hoax, uz dlouho jsem zadny nedostal :-) Jeste tam zapomeli
napsat ze Microsoft nebo McAfee varuji :-)))

Ze by zrovna CTK mel bejt nejakej duveryhodnej zdroj pro takove zpravy
se mi nezda.

Vy snad nemate podniknuta opatreni proti takovym utokum ? Tak proc se
shanite po tom jestli je to pravda, udelejte opatreni a pak vam to muze
bejt jedno a sefovi reknete ze jste udelal co bylo ve vasich silach !
Predpokladat, ze na vas system nikdo nezautoci je spatne, nepodniknout
opatreni proti utoku je taky spatne a tahle zprava s tim opravdu, ale
opravdu nema co delat.

Nebo snad cekate, ze vam utocnik tyden predem da vedet, ze podnikne utok
na vasi sit ?

Michal