hromadny utok?

Slavo webmaster na dvd-cd.sk
Čtvrtek Červenec 3 21:32:29 CEST 2003

Michal Weinfurtner wrote:

>Povedenej hoax, uz dlouho jsem zadny nedostal :-) Jeste tam zapomeli
>napsat ze Microsoft nebo McAfee varuji :-)))
>
>Ze by zrovna CTK mel bejt nejakej duveryhodnej zdroj pro takove zpravy
>se mi nezda.

Minuly tyzden bol podniknuty utok voci niektorym komercnym serverom -
bez varovania.
Trvalo tak 3 dni, nez sa server, s ktorym spolupracujem z toho dostal. (
spoluprava FBI )
Takze sranda, ani hoax  to nie je, prisli sme o peniaze a to bol aj ciel.
Pokial som to pochopil, tak islo o zahltenie serverov velkym mnozstvom
generovanych pristupov z roznych a meniacich sa IP adries z roznych
miest na servery firmy rozmiestnene po celom svete.

Tato sprava CTK je asi len oneskorena reakcia a pripomienka, ze nieco
take sa stava a ludia budu blbnut neustale.

S.F.