miesto vypnutia reboot

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Červenec 3 12:27:15 CEST 2003

On Čt, 2003-07-03 at 10:32, iko wrote:
> tym to u mna nebude... do sietovky nic neni zapichnute, a wake up na irq
> som vypol... navyse windoze to vypnut vedia

mam na chlup stejny problem, ale na zcela jinem HW - ABit KT7A, Athlon
XP. Problemy s vypinanim jsou stejne (vypne a _okamzite_ zapne), dela to
skoro urcite od te doby, co mam sitovku (nejaka RL2000 na PCI). V BIOSu
je vsechno povypinane a navic, jak sam rikate, Windows vypinaji dale v
pohode.

Je to tedy neco v linuxu, a jsem rad, ze nejsem sam. Ted jenom jak to
vyresit (krome vymeny sitovky, nad cimz jsem uz taky premyslel).

Petr