miesto vypnutia reboot

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 3 12:01:31 CEST 2003

"Marian Cavojsky" <cavojsky na soria-grey.sk> píše v diskusním příspěvku
news:20030703080755.GC6277 na soria-grey.sk...
> On Thu, Jul 03, 2003 at 08:09:53AM +0200, iko wrote:
>
> Mne to robila sietovka, ktora zareagovala na aktivitu na sieti a zapla
> pocitac. V BIOS-e si zakazte reagovanie na sietovku, alebo IRQ, ktore
> sietovka pouziva. (Otestovat to mozete tak, ze odpojite zo sietovku
> kabel.)

Presne takto s mi choval starsi HP (PI 133) kde jsem mel Intel sitovou
kartu - myslim ze to byla EtherExpress 10/100 PCI. Ve chvili, kdy jsem tam
dal kartu s RTL chipsetem, tak bylo vse ok.
BTW: na netu jsem nasel, ze jsem zdaleka nebyl sam. Takze zrejme najaky bug
v te sitovce .

Nemate tam nahodou taky tuhle sitovku ? A pokud ne, zkuste tam dat neco
jineho.

Dan