nepracuje mi applications/x-java-vm v mozille (woody stable)

Petr's mailing list lists na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 3 12:46:35 CEST 2003

No jasne,ze to je ono. Jako bych na nose nemel ty sve bryle. :-)

Tak jsem uz objevil ten spravny soubor a udelal jsem link ln -s
/usr/local/j2re1.4/plugin/i386/mozilla/javaplugin_oji.so
javaplugin_oji.so v adresari /usr/lib/mozilla/plugin. Uz to vypadalo
slibne, kdyz po spusteni go.icq.com do okna napsalo, ze nacita applet.
Vidim dokonce plugin i v Menu HELP/About Plugins. Doplnil jsem ICQ cislo
a heslo a po overeni se okno objevilo bile, bez niceho. Klikanim do
bileho okna se nestane vubec nic. ICQ lide mne nevidi. Mozilla se za
tohoto stavu hryzne. Myslite, ze to bude spojene s fontama?

Petr