nepracuje mi applications/x-java-vm v mozille (woody stable)

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 3 15:43:16 CEST 2003

Zdravím,

3.7.2003, 12:46:35, Petr's mailing list napsal(a):

> Tak jsem uz objevil ten spravny soubor a udelal jsem link ln -s
> /usr/local/j2re1.4/plugin/i386/mozilla/javaplugin_oji.so
> javaplugin_oji.so v adresari /usr/lib/mozilla/plugin. Uz to vypadalo
> slibne, kdyz po spusteni go.icq.com do okna napsalo, ze nacita applet.
> Vidim dokonce plugin i v Menu HELP/About Plugins. Doplnil jsem ICQ cislo
> a heslo a po overeni se okno objevilo bile, bez niceho. Klikanim do
> bileho okna se nestane vubec nic. ICQ lide mne nevidi. Mozilla se za
> tohoto stavu hryzne. Myslite, ze to bude spojene s fontama?

Problém bude spíš v tom ICQ. Mě to nikdy nefungovalo, i když Java jede v
pohodě.

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz> (formerly osvejda na volny.cz)

Registered Microsoft Hater #5359328010