radiova klavesnica + myska

Michal Truban miso na blackhole.sk
Čtvrtek Červenec 3 21:00:36 CEST 2003

> A nešprajcu je se BIOS toho PC že nemá klávesnici ??
> Vypnout kontrolu v Biose, pokud to tam není třeba upravit bios.

asi ste ma zle pochopili.. ono to funguje bez problemov.
aj v biose, dokonca aj v lilo mi ta klavesnica ide.

lenze ked nabootujem linux bez toho, aby som mal v ps/2 zastrcene
staru mys a staru klavesnicu, tak mi to nefunguje.

ked to tam mam zastrcene, tak funguju obidve klavesnice aj obidve
mysky bez problemov.