radiova klavesnica + myska

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 3 21:16:16 CEST 2003

Dne čt 3. července 2003 21:00 jste napsal(a):

> asi ste ma zle pochopili.. ono to funguje bez problemov.
> aj v biose, dokonca aj v lilo mi ta klavesnica ide.
>
> lenze ked nabootujem linux bez toho, aby som mal v ps/2 zastrcene
> staru mys a staru klavesnicu, tak mi to nefunguje.
>
> ked to tam mam zastrcene, tak funguju obidve klavesnice aj obidve
> mysky bez problemov.

Linux přece myš vubec nepotřebuje tak ji tam nemusíte vůbec dávat, a
klavesnici taky přece nepotřebuje, co to vypíše za chyby když je odpojíte ?

PS. Skuste si přeložit nové jádro a USB HID, myš a klavesnici zadejte přímo do
jádra a né jako moduly zda to nepomůže.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |