radiova klavesnica + myska

Michal Truban miso na blackhole.sk
Čtvrtek Červenec 3 21:32:34 CEST 2003

> Linux přece myš vubec nepotřebuje tak ji tam nemusíte vůbec dávat, a
> klavesnici taky přece nepotřebuje, co to vypíše za chyby když je odpojíte ?
nikde nic nevypisuje.. aspon som si nevsimol...

ja som to rozbehal cele tak, ze jednoducho som si v biose povolil
USB. zapichol ten radiovy receiver a spustil linux. v pohode mi slape
aj radiova klavesnica aj ta, co je kablom pripojena na ps/2. (su naraz
pripojene) lenze ja ju chcem odpojit (chcem tam mat len tie radiove).
a ked ich odpojim, rebootnem uz to nefunguje...

> PS. Skuste si přeložit nové jádro a USB HID, myš a klavesnici zadejte přímo
> do jádra a né jako moduly zda to nepomůže.
to je v poriadku... v tom problem nevidim.
ked odpojim ps/2 klavesnicu uz po nabootovani (alebo starte xiek) tak potom
ide stale aj ta radiova. ale ked nabootujem iba s tou radiovou, tak nejdu...
(podobne aj mys).