chybové hlášení: crond has SIGCHLD set to SIG_IGN but calls wait()

Čtvrtek Červenec 3 23:49:55 CEST 2003

On Thu, Jul 03, 2003 at 12:41:39AM +0200, Karel Babka wrote:
> Zdravím,
> po upgrade RH7.3->RH9 mám v messages následující roládu
>
> kernel: application bug: crond(2535) has SIGCHLD set to SIG_IGN but calls wait().
> kernel: (see the NOTES section of 'man 2 wait'). Workaround activated.

Co rika:

up2date --show-orphans

Mate v systemu "starou" aplikaci, ktera neni opravena. Ja to v logu
nemam, takze to bude asi nejaka moucha v upgrade.

Podivejte se na verzi cron balicku. Ty hlasky jsou tam proto, aby
vyvojari sve aplikace opravili.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz