chybové hlášení: crond has SIGCHLD set to SIG_IGN but calls wait()

Karel Babka dekls na top.cz
Pátek Červenec 4 00:01:21 CEST 2003

On Thu, Jul 03, 2003 at 11:49:55PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Co rika:
>
> up2date --show-orphans
>
> Mate v systemu "starou" aplikaci, ktera neni opravena. Ja to v logu
> nemam, takze to bude asi nejaka moucha v upgrade.
>
> Podivejte se na verzi cron balicku. Ty hlasky jsou tam proto, aby
> vyvojari sve aplikace opravili.

Máte pravdu, bude to ten vixie-cron, mám instalováno:
>rpm -qa|grep cron
crontabs-1.10-5
vixie-cron-3.0.1-64
anacron-2.3-25

a $HOME/upgrade.log je STÁDO balíčků, které jsou k dispozici, ale NEBYLY
aktualizovány a mezi nimi je i vixie-cron-3.0.1-74.i386.rpm

Evidentně jsem špatně upgradoval. Vyhazoval jsem balíčky, které nechci či
nepotřebuji (jako např. KDE, GNOME a spoustu dalších) a Annaconda řekla,
že vzhledem k závislostem doinstaluje to a to. Inu SOUHLASIL jsem, jak jinak.
Přesto mám tyto problémy - viz můj dotaz z 21.6 "cups start a chybná volání pythonu"
Také jsem měl neaktualizovaný balíček z RH7.3
Zajímá mne:
-je chyba na mé straně, nebo jsou špatně definovány závislosti?.
-jak postupovat, když chci defaultní instalaci, se kterou jsem začínal,
 trochu "vyčistit"? Myslel jsem, že upgrade je dobrá příležitost a
 spoléhal jsem na závislosti. Měl jsem raději odebírat před upgradem?

Díky za odpověď.

--
Ing. Karel Babka
DEKL&syn software