Práva do složky /var /usr

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Červenec 4 16:09:31 CEST 2003

Dobrý den všem,

Stala se mi taková věc:
Při instalaci MDK 9.1 jsem měl zapojeny 3HDD a 1CDR
MDK jsem sice chtěl pouze na hda1, nicméně jsem patrně přehlídl, že /usr
se udělal na hdc a /var na hdd (pro mě uplně blbě)

Tak jsem to z hdc /var a hdd /usr nakopal na /hda/data pomocí mc F5
(/var a /usr v té době byly namontěný)
Pak jsem změnil fstab (zrušil záznamy o /var /usr z jiných disků) a v
rescue konzoli to překopal příkazem:
cp -Ru /data/* /

Linux v pohodě najíždí, vše fachá jak má, ale práva na souborech /usr a
/var jsou všude pouze pro uživatele root a skupinu root.
To se týká i složky /var/www

Při instalaci jsem zvolil úroveň zabezpečení "Vysoká".
Teď nevím jestli to je blbý nebo ne (ty práva a vlastnění uživatele root
na složku /var /usr), aby se mi to v budoucnu při nějaký vyfikundaci
nevymstilo.

Rád bych se dozvěděl, jestli to mám radši naistalovat znovu s odpojeným
hdc a hdd nebo to nevadí?

Díky za info

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.