trosku OT: Posouzeni vhodnosti HW pro linux server

Pátek Červenec 4 14:47:22 CEST 2003

On Thu, Jul 03, 2003 at 05:03:37PM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> 	Neni na Vasem miste lepsi nez bastleni stroj s patricnym
> supportem? Konkretne dneska tu kolem mne letelo:
>
> ProLiant DL320 (1CPU, 1G RAM, 2x 80G IDE Hdd, 2x 1Gbit NIC) (1U server)
> v cene do 50kkc.... Pro skolstvi IMHO mozne dalsi slevy...
>
> PS: Nejsem priznivce "znackovych" serveru, ale nektere zejmena low-cost
> maji fakt zajimave parametry...
Hlavne ide o to, ze ked si nieco sam zbastlis, tak to nemusi hned fungovat,
moze tam byt nejaka "zaujimavost", aj ked mas znackove komponenty, a chvilu to
potrva, kym to rozchodis (ale samozrejme to moze fungovat hned bez problemov).

Dalsia vyhoda znackovych servrov je vymena komponentov (ci uz sa pokazia alebo
treba upgrade). Na vlastne postaveny ich totiz v buducnosti uz nemusis hned
tak zohnat, u firiem ako compaq/dell/ibm/whatever vsak su na to pripraveni a
schopni rychlo to dodat. Ked mas viac servrov tak sa to da vykompenzovat tak,
ze si nakupis rezervne komponenty vopred.

Bye,

       Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
               beer," or "free speech," but "Free Tibet."