trosku OT: Posouzeni vhodnosti HW pro linux server

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Červenec 3 17:03:37 CEST 2003

	Tecko tecko...

	Neni na Vasem miste lepsi nez bastleni stroj s patricnym
supportem? Konkretne dneska tu kolem mne letelo:

ProLiant DL320 (1CPU, 1G RAM, 2x 80G IDE Hdd, 2x 1Gbit NIC) (1U server)
v cene do 50kkc.... Pro skolstvi IMHO mozne dalsi slevy...

PS: Nejsem priznivce "znackovych" serveru, ale nektere zejmena low-cost
maji fakt zajimave parametry...