jak si vyzkouset Linux

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Červenec 4 21:50:54 CEST 2003

>Jestli si chcete vyzkoušet Linux, aniž byste pro něj musel vyhradit
>partition, můžete zkusit SuSE Live Eval - to je instalace, která si
>na windowsovém disku vytvoří asi tři pomocné soubory, ale jinak běží
>přímo z CD. Když vás to přestane bavit, stačí ty tři soubory smazat.
>
>Image toho CD se dá stáhnout na www.suse.cz, občas se objeví jako
>příloha u nějakého časopisu (např. verze 8.1 byla někdy loni na podzim
>v Chipu).
>
>                                                      Michal Kubeček

Idealni je myslim najit nekoho se zkusenostmi a instalovanym linuxem
a na chvili si s nim k tomu sednout. Linux se zaklada na jinem zpusobu
uvazovani. Proto je pritomnost nekoho znaleho zadouci. Test live CD
je jen takova nouzova moznost seznameni...

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477