jak si vyzkouset Linux

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Červenec 10 17:54:33 CEST 2003

On 04. Jul, 09:38 PM CEST, Michal Kubecek <mike na mk-sys.cz> wrote 0 lines:

> Jestli si chcete vyzkoušet Linux, aniž byste pro něj musel vyhradit
> partition, můžete zkusit SuSE Live Eval - to je instalace, která si
> na windowsovém disku vytvoří asi tři pomocné soubory, ale jinak běží
> přímo z CD. Když vás to přestane bavit, stačí ty tři soubory smazat.

Dobrý den,

dá se tento image provozovat s tím, že by se soubory odkládaly na ZIP
mechaniku připojenou na paralelní rozhraní? Snažil jsem se to nějak při
bootování live cd vnutit jádru, ale moooooc se mu nechtělo...

Martin Kamín