jak si vyzkouset Linux

srakyi srknfo na centrum.cz
Pátek Červenec 4 22:14:39 CEST 2003

ja bych doporucoval vyzkouset Knoppix (http://www.knopper.net/knoppix/), uz jsem ho predvadel na nekolika pocitacich, a jediny problem ktery jednou nastal byla nutnost rucne zadat velikost pameti k vyuziti (viz help v bootovacim menu) (coz uz ale mozna nebude v soucastnych releasech potreba) .. staci tedy stahnout a vypalit iso a nabootovat z nej, nic vic nic min. navic Knoppix diky transparentni kompresi obsahuje opravdu slusne mnozstvi programu k vyzkouseni.

  .. srakyi