FW: failure notice

BOBO b2 na quick.cz
Sobota Červenec 5 08:49:54 CEST 2003

Zdravim.
Pocitace jsou v ruznych mestech. Pokud neumi MB boot z USB, predpokladam, ze
se da ulozit LILO nebo obdoba na disketu a startovat z ni. Lze to tak snad
udelat? Zatim jsem instaloval pouze na interni disky.
No nic, ja si to nejak vyzkousim a pak uvidim.
BOBO

-----Original Message-----
From: Petr Šobáň [mailto:soban na centrum.cz]
Sent: Saturday, July 05, 2003 7:45 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Linux na USB disku

Dne pá 4. července 2003 09:27 jste napsal(a):
> v podstate ne, ale kdyz uz taham ten disk, tak proc jeste tahat CD? a
> kdyz vsechny tri pocitace s podporou bootovani z USB tak nemusim tahat
> ani disketu... nechci se tady dohadovat, zda su nebo nejsu tak ukrutne

A co budete dělat jak to budete chtít použít jinde, aspoň moje deska neumí
botovat z USB, i když tam jde vybrat z mnoha zařízení.

PS. Jak už vám radilý v jiném příspěvku pokud desky umí botovat z usb tak co
vám brání na ten disk nainstalovat normální distribuci.

PS2. A proč tahat ten disk s usb ? Není jednoduší botovat ze sítě ? Propojit
ty PC ? A máte po starostech nemusíte potom nic tahat přijdete k PC
připojíte
se k síti a je to. :-)))