FW: failure notice

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 5 09:14:36 CEST 2003

Dne so 5. července 2003 08:49 jste napsal(a):
> Zdravim.
> Pocitace jsou v ruznych mestech. Pokud neumi MB boot z USB, predpokladam,
> ze se da ulozit LILO nebo obdoba na disketu a startovat z ni. Lze to tak
> snad udelat? Zatim jsem instaloval pouze na interni disky.
> No nic, ja si to nejak vyzkousim a pak uvidim.
> BOBO

No podle mě je pořád lepší se tahat s jedním CD + ten disk.
Problém u toho disku bude jak-kde bude připojen tj jako jaké zařízení
/dev/něco takže jak to chcete zadát do fstab ?

PS. Copak je problém udělat si taštičku přes rameno do které se vleze ten disk
+ CD, a třeba ještě na křížový šroubovák a další drobnosti potřebné u PC?

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |