FW: failure notice

BOBO b2 na quick.cz
Sobota Červenec 5 09:55:47 CEST 2003

Tak k prvni casti, o ktere se ma smysl bavit :o) Proto sem pisu, abych se
dovedel, jak tu instalaci spachat. A pokud je to problem bootovat z diskety,
tak to beru jako radu a necham to byt. Tak z druhe strany. Psal jsem, ze
chci na prenosnem disku Mandrake. Live CD mam Slackware. Jak si tedy pomoci
Live CD Slackware spustim z disku Mandrake? Trosku mne to trapi :o) Ale
pokud vite radu, dekuji za ni predem.
BOBO

-----Original Message-----
From: Petr Šobáň [mailto:soban na centrum.cz]
Sent: Saturday, July 05, 2003 9:15 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: FW: failure notice

Dne so 5. července 2003 08:49 jste napsal(a):
> Zdravim.
> Pocitace jsou v ruznych mestech. Pokud neumi MB boot z USB, predpokladam,
> ze se da ulozit LILO nebo obdoba na disketu a startovat z ni. Lze to tak
> snad udelat? Zatim jsem instaloval pouze na interni disky.
> No nic, ja si to nejak vyzkousim a pak uvidim.
> BOBO

No podle mě je pořád lepší se tahat s jedním CD + ten disk.
Problém u toho disku bude jak-kde bude připojen tj jako jaké zařízení
/dev/něco takže jak to chcete zadát do fstab ?

PS. Copak je problém udělat si taštičku přes rameno do které se vleze ten
disk
+ CD, a třeba ještě na křížový šroubovák a další drobnosti potřebné u PC?