Linux na USB disku

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červenec 5 10:51:36 CEST 2003

Dne so 5. července 2003 10:30 jste napsal(a):
> Tak tedy zatim dekuji, celkem jste mne vyplasil :o) Mam nad cim premyslet
> za dlouhych zimnich veceru. Na prvni pohled to vypadalo tak, ze pripojim
> USB disk, udelam na nej instalaci a v pripade, ze PC podporuje bootovani z
> USB nebude problem. Disky by meli v tom pripade byt porad na stejnem miste.
> BOBO

Prostě musíte si ten disk vzit a obejít všechny PC a zjistit jako jaké
zařízení se to bude připojovat (/dev/zarireni) pokud tam na usb bude jenom
ten disk je to OK a měl by tím pádem být všude jako stejné zařízení, ovšem v
ruzných PC jsou další zařízení na usb (jiné disky, emulace scsi, fotoaparáty
atd.....)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |