analyza logu

P. Pivonka ppivonka na centrum.cz
Neděle Červenec 6 14:29:54 CEST 2003

Hi all,
poradte mi prosim, jak reknu iptables aby logovaly do special file a ne do /var/log/messagess? Dale bych rad nejaky nastroj, ktery mi ten log spracuje na web nebo do nejakeho file, ktery je lepe citelny. Taky bych chtel analyzovat squida kdo a kolik taha. Na to uz mi nekdo neco poradil. Ja bych ale potreboval nastroj, ktery mi zpracuje log ze squida, aby tam byl cas, odkud a kam. Pripadne klidne vystup na web, kam se leze nejvice a kdo je nejaktivnejsi v http prenosu.

Pouzivam kernel 2.4.18, ale protoze ten stroj je cca 200 km upgradovat ho budu az budu nekdy na miste. Dale pouzivam iptables v1.2.6a, Squid Cache: Version 2.4.STABLE6, Apache/1.3.26 (Unix) Debian GNU/Linux a php 4.1.2.-6. Menit se mi to nechce nebot je to z distribuce Debianu.

Diky Pavel