par otazek

Jordano jordano na volny.cz
Neděle Červenec 6 15:38:58 CEST 2003

Dobry den,

spustil jsem si Slackware Live CD a zkousim, jak vypada Linux.
Dovolim si Vam vypsat nejake svoje pochyby a otazky a prosim Vas o
shovivavost ve Vasich pripadnych odpovedich:

- jak se meni rozliseni obrazovky?

- otevrel jsem zkusebne soubor vytvoreny ve Wordu a ukazalo se to
super, ale v nabidce jsem nenasel ceske fonty. jsou potom v
distribucich nebo se daji lehce doinstalovat?

- to "animovani" nabidek vypada pekne, ale mam pocit, ze to je takovy
pomaly, a vubec odezva je nejaka pomala. Jakoby to bylo vsechno liny.
Kde se vypina ta animace?

- trochu se bojim, abych prevedl vsechny svoje maily z The Bat! do
nejakyho slusnyho klienta na Linuxu. Mam to rozdeleny do ruznych
podslozek - bude to asi dost prace, co?

- delam stranky v Dreamweaveru, uz se to tady probiralo, a zda se, ze
neexistuje alternativa na Linuxu. Kodari se asi budou usmivat, ale
WYSIWYG je pro me mnohem snazsi prace pri tvorbe stranek, no proste
ten Dreamweaver nebo Golive potrebuju. Co byste poradili? Existuje uz
neco schopneho na spusteni Windows programu pod Linuxem?
A jak to je - musim mit nainstalovany Windows nebo to jde bez nich?

Tak, zatim vse, a budu neskonale vdecny kazdemu, kdo se podeli o svoje
zkusenosti.

Diky, hezky den.