par otazek

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Červenec 6 15:53:29 CEST 2003

>- delam stranky v Dreamweaveru, uz se to tady probiralo, a zda se, ze
>neexistuje alternativa na Linuxu. Kodari se asi budou usmivat, ale
>WYSIWYG je pro me mnohem snazsi prace pri tvorbe stranek, no proste
>ten Dreamweaver nebo Golive potrebuju. Co byste poradili? Existuje uz
>neco schopneho na spusteni Windows programu pod Linuxem?
>A jak to je - musim mit nainstalovany Windows nebo to jde bez nich?

Uz se to tu tez probiralo. Myslim, ze panovala vseobecna shoda,
ze pokud chcete bez komplikaci seriozen pracovat v linuxu
i windows zaroven, pouziteje vmware (zrejme s linuxem jako
hostujicim OS). Do nej uplne normalne nainstalujete Windows.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477