Kompilace proftpd + mod_mysql + unistall

Dejma dejma na volny.cz
Neděle Červenec 6 15:56:28 CEST 2003

Problém s kompilací zdá se býti vyřešen (díky EHP) - Pomohlo naistalovat
mysql-devel.

Jak jsem psal prve ze sraček do sraček. Jeden problém vyřešen a už vím o
dalších. Ach jo.
Mám zkompilováno, make, i make install - je to naistalovaný uplně blbě a
někde jinde než ostatní programy /usr/local/sbin místo /usr/sbin,
nefunguje /etc/init.d/proftpd start | restart atp. (žádný script na
spouštění se tam nevyskytuje :(

Jak odistalovat to co je naistalováno přes make install?

Patrně bude lepší pomocí volby prefix říci kam to naistalovat, ale
nejdřív to chci odistalovat, zanalyzovat kam co nafrká RPM a pak to make
install znovu správně ať v tom není bordel.

Mám velký problém, protože nedokážu udržet souborovou higienu při
instalaci programů. Nemám rád, když se něco instaluje někam a ja nevím
kam!
Ve windozech v tom je jasno c:\program files = instalované aplikace,
c:\programy = nakopírované aplikace c:\windows - bordel.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.