legalnost kopirovani distribuci

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Červenec 6 17:21:33 CEST 2003

On Wed, Jul 02, 2003 at 05:40:58PM +0200, Tecka wrote:

> od nekoho sezenu
>
> konkretne Suse (cd verzi) timto zpusobem asi ziskat legalne nelze
> vice:
> http://www.suse.cz/cz/company/licence/index.html

Tak to je výrazná změna, kterou jsem tu avizoval. Ještě před nedávnem
(ty podmínky jsou datovány 23.6.2003) totiž bylo na webu www.suse.cz
něco naprosto odlišného. Docela bych uvítal oficiální prohlášení, jak
se SuSE staví k používání instalací, které vznikly v souladu s původní
verzí podmínek v době, kdy byla vystavena na webu, ale jsou v rozporu
se současnou verzí. Tento způsob změny podmínek (resp. jejich výkladu)
je totiž poněkud nešťastný a mnoho uživatelů SuSE Linuxu staví bez jejich
vědomí do velmi nepříjemné situace.

                                                        Michal Kubeček