legalnost kopirovani distribuci

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Červenec 11 10:37:54 CEST 2003

Dne st 9. července 2003 00:37 jste napsal(a):

> I podle nových podmínek můžete instalovat na jiný počítač. Rozdíl je
> pouze v tom, že podle nových podmínek nemůžete instalovat na CIZÍ

Problém je, co to je CIZÍ. Já četl jeden podstatný odstaveček (z FWD) z
dopisu pana Kanie a tam stálo, snad i s trochou ironie, že to SuSE lze
instalovat v rámci jednoho subjektu. Tedy asi třeba na všech pobočkách
firmy FIRMA, na všech jejích počítačích. Ale ne třeba sestře na její
počítač, pokud jste si koupil krabici domů.

> Aby bylo jasno, uznávám plné právo SuSE na změnu podmínek. Dokonce je
> považuji za logičtější a pochopitelnější než ty původní. Ale považoval
> bych za férové, pokud by jasně vyhlásili, od kdy tato nová politika platí
> a zda bude uplatňována zpětně. Vzhledem k tomu, že se tváří, že už platí
> přinejmenším několik měsíců, pak celou tuto dobu uváděli své zákazníky
> v omyl. Bylo by velmi nemorální, pokud by jejich zákazníci měli z tohoto
> omylu mít škodu.
>
>                                                            Michal Kubeček

Souhlasím. Rozhodně, já zatím neplánuji koupit další krabici; mám moc
otázek, na který nenacházím nikde odpovědi. Zatím zůstanu u FTP verze, je
to přes drobné zřejmé nevýhody dobrá distribuce.

Zdraví,

Oak