Kompilace proftpd + mod_mysql

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Červenec 6 19:01:36 CEST 2003

> Snažím se zkompilovat proftpd s podporou mysql.
> Mám naistalováno MDK 9.1 při instalaci jsem si naistaloval MySQL a
> Proftpd.
> Přes rpmdrak jsem odistaloval proftpd a stáhl z:
> ftp://ftp.proftpd.org/distrib/source/proftpd-1.2.8.tar.gz zdrojáky.
>
> Dle návodu:
> http://www.castaglia.org/proftpd/doc/contrib/ProFTPD-mini-HOWTO-SQL.html
> Jsem spustil
> [root na tucnak PROFTPD]# ./configure
> 	--with-modules=mod_sql:mod_sql_mysql
> 	--with-includes=/usr/include
> 	--with-libraries=/usr/lib
> [...]

Pravdepodobne vam chybi nejake vyvojove knikovny. Typicky mysql-devel nebo
neco podobneho. Pokud netrvate na kompilaci primo vasima rukama, tak
proftpd s podporou mysql kompilovane pro MDK 9,1 najdete na eftypku
mandrake.contactel.cz v adresari people/bluehawk. Je tam jak binarni, tak
zdrojovy balik. Ze zdrojoveho baliku muzete pri trose snahy poznat co vam
chybi podle upravenych depencenci uvedenych ve spec filu.
Tedy aspon doufam, ze jsem tam daval oba tyto baliky.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz