RE: Kompilace proftpd + mod_mysql (vyřešeno)

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Červenec 7 14:21:34 CEST 2003

> http://www.castaglia.org/proftpd/doc/contrib/P>
roFTPD-mini-HOWTO-SQL.ht
> Pravdepodobne vam chybi nejake vyvojove knikovny. Typicky
> mysql-devel nebo
Opravdu stačí doinstalovat mysql-devel

> neco podobneho. Pokud netrvate na kompilaci primo vasima rukama, tak
> proftpd s podporou mysql kompilovane pro MDK 9,1 najdete na eftypku
> mandrake.contactel.cz v adresari people/bluehawk. Je tam jak
> binarni, tak
> zdrojovy balik. Ze zdrojoveho baliku muzete pri trose snahy
> poznat co vam
> chybi podle upravenych depencenci uvedenych ve spec filu.
> Tedy aspon doufam, ze jsem tam daval oba tyto baliky.

Na kompilaci netrvám, ba co víc - kompilace komplikuje a já si to nerad
komplikuji.
Hurrá, tato cesta (RPM) zdá se býti pro lopatky jako já nejschůdnější.

PS: Snad jen PHP rozhraní BlackMarket mi trochu nefachá přihlášení
Admina/adminpass (v databázi záznam je) přes HTTP autentizaci mi to
nedovolí přihlásit
Ačkoliv v databázi záznam Admin je.
S tím už si pohrát umím.

Víte někdo o jiných PHP rozhraních (CZ nebo ENG) pro proftpd?

Díky všem

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.