filtrovani threadu mailu-procmail

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Neděle Červenec 6 20:37:46 CEST 2003

	zdravim,

 uz me lezou na nervy nektere prispevky zde v konfere, ktere znacne
 porusuji META-FAQ teto konfery.

 rozhodl jsem se k reseni a k jejich likvidaci.

 pouzivam procmail, MUA - Mutt .

 napsal jsem si ted filtr do procmailu.

cilem je likvidovat prispevky od urcitych uzivatelu a zaroven kazdy
 mail z threadu, ktery zalozi uzivatel, ktery porusi META-FAQ.

--------- .procmailrc -------------------------
:0 H:
* ^\(Message-Id\|In-Reply-To\|References\):\s*<.*@uzivatel_identifikator>

$HOME/Mail/o_nicem

 ale nasel jsem jednu chybu:

nekteri uzivatele si nedovedou nastavit spravne MTA.

pokud dam do procmailu vyraz s "localhost", tak se mi budou mazat i
prispevky, ktere chci zachovat.

 a otazka:

 jak filtrovat tyto prispevky za danych podminek, ktere jsem zde udal ?

 rucne se mi je mazat nechce. dneska to bylo asi 70 mailu za 3 dny.

 mozna by se naslo nejake reseni primo v muttu, ale radeji bych to resil
 nejak universalneji a to pres procmail.

 PS: OT to podle me neni, ani do jine konfery. s prispevky porusujicimi
 META-FAQ se tu potykame vsichni.

  diky za namety

    zatim

      pavel 'goldenfish' kysilka