Linux a zabijeni procesu pri nedostatku pameti

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 8 15:31:38 CEST 2003

On Mon, 7 Jul 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> To neni moc chytre. Swap by obecne mel byt na nejrychlejsim dostupnem
> zarizeni (a take obecne neskodi, kdyz je spis vetsi nez mensi).

> Mozilla umi bezet i nekolik tydnu v kuse. Pravda je, ze nemam zadne
> pluginy (zvlaste ten flashovy je pekny zmetek) a mam temer porad vypnuty
> Jabbascript (pun intended).

I kdyz je to mimo thread, pridavam nejake info...
Potvrzuji tento argument a mohl bych to i dokazat, nebyt toho, ze jsem si
po temer trech tydnech "omylem" zavrel celou Mozillu tim, ze jsem
nesikovne misto klavesove zkratky CTRL+W pouzil CTRL+Q. Modri uz asi
vedi, ze rozdil je docela zasadni...
Take je fakt, ze i ja se uspesne vyhybam strankam bez flashe, ktery nemam
vubec nainstalovan.

R.V.