Kompilace proftpd + mod_mysql + unistall

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Červenec 7 10:55:08 CEST 2003

Dejma wrote:
> Problém s kompilací zdá se býti vyřešen (díky EHP) - Pomohlo naistalovat
> mysql-devel.
>
> Jak jsem psal prve ze sraček do sraček. Jeden problém vyřešen a už vím o
> dalších. Ach jo.
> Mám zkompilováno, make, i make install - je to naistalovaný uplně blbě a
> někde jinde než ostatní programy /usr/local/sbin místo /usr/sbin,
> nefunguje /etc/init.d/proftpd start | restart atp. (žádný script na
> spouštění se tam nevyskytuje :(

/usr/local je celkem standardní místo, kam se instalují ručně
zkompilované balíky. Po tom (re)startovacím skriptu se zkuste podívat do
zdrojáků. Ta instalace třeba nechce být tak vlezlá, aby vám vnucovala
startování proftpd při startu systému, a nechává na vás, jestli si to
tam dáte.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical